victoriafriedmansky

Cultura este ceea ce ramane în om când el a uitat tot!

„La bine și la rău”

Posted by Victoria Friedmansky pe mai 14, 2023

Când mergem acolo în fața oficiului de stare civilă, spunem „la bine și la rău”, fără să gândim ce înseamnă „la rău”! Entuziasmați de dragoste, de ziua minunată și de momentele magice nici nu realizăm cuvintele rostite. Dar testul adevărat într-o căsnicie este acel „la rău”!
„La bine” oricine poate să fie împreună! Pentru că este ușor. 😉
Când vin momentele grele cum sunt bolilele, pierderea a tot ce ai, pierderea cuiva drag, apariția copiilor și diferențele de gândire în creșterea acestora, certurile pe diferite lipsuri etc atunci se dau adevăratele teste!
Am spus-o de mai multe ori, pozele de pe social media sunt toate frumoase, este poate normal să fie așa… selectăm mereu ce punem și ce vede lumea.
În schimb, eu mereu am fost adepta recunoașterii că nu trebuie să înșelăm lumea spunând că avem o viață perfectă!
Văd mai nou multe vedete că își anunță divorțul și toată presa șoc, șoc, șoc! Păi nu e chiar șoc, sunt doar acele vedete care se străduiesc prea mult să-și arate viața „perfectă”, fără să înțeleagă că de fapt au datoria să fie naturale.
O căsnicie trebuie întreținută cu multă comunicare și adaptare. Nu suntem și nu putem să fim peste 10 ani, cei care ne-am dus în fața stării civile! Fiecare experiență ne schimbă, ne maturizează, dar nu trebuie să ne pierdem ca și cuplu pe drum!

Pentru mai multe sfaturi, sunt aici. 🙂


Ps: în poză de fapt Laur mă susținea să nu cad, fiind bolnavă și slăbită! 😉

Lasă un comentariu