victoriafriedmansky

Cultura este ceea ce ramane în om când el a uitat tot!

Ești tânără atâta timp cât tu de consideri așa!

Posted by Victoria Friedmansky pe septembrie 6, 2023

Dragele mele, azi am văzut pe facebook la o amică pe wall (Carmen Harra) un text tare interesant și adevărat despre când începe bătrânețea. Textul suna cam așa: bătrânețea începe când tu permiți să te simți bătrână! Și mare dreptate are!

Noi putem să ne simțim bătrâne și la 35-40 de ani, dacă începe să nu ne mai placă ce vedem în oglindă, dacă nu ne mai acceptăm și iubim corpul, dacă nu mai facem eforturile necesare pentru a-l întreține! Când mă privesc în oglindă, nu văd niciodată o femeie de 37 de ani! Ceea ce zic eu că e foarte bine! Eu văd o tânără în jur de 30 de ani, căruia oamenii de pe stradă nu îi pot ghici vârsta și căruia lumea îi zâmbește fără să o cunoască pentru că și ea emană energie și empatie!

Cred că despre asta este vorba! Poți să ai 65-70 de ani și să ai tinerețea în atitudine, glas, comportament! Bunica mea este trecută de 93 de ani, am mai spus-o și am mai pus și poze cu ea!

Am pus pe facebook zilele trecute poze cu mine în Grecia din 2012 și acum din 2023. Lumea exclamând: neschimbată! Sunt foarte schimbată, dragii mei! Sunt mai „bogată” cu multă experiență, maturitate, lecții de viață, 2 copii superbi și câteva riduri pe aici pe acolo!

Ce vedeți voi sunt ochii mei jucăuși care au rămas la fel! Privirea care emană bucurie! Sufletul care refuză să obosească! Inima care continuă să iubească! Trupul care se consideră demn să dorească!

Văd în multe familii, prea multe cupluri tinere îmbătrânite! Nici ea, nici el nu își mai doresc lucruri, nu își mai fac planuri, nu au vlagă și trăiesc împreună din rutină, pentru că au copii, pentru că așa e corect, pentru că, pentru că! Îmbătrânesc înainte de vreme! Nu se mai îngrijesc, nu se mai iubesc!

Dar văd și cupluri de 70 de ani, ținându-se de mână, ajutându-se să treacă strada, privindu-se cu iubire și părând 2 tineri îndrăgostiți! Ei refuză să îmbătrânească și pentru ei anii din buletin sunt doar un număr! Pe aceștia îi admir eu! Așa vreau să ajung!

Bătrână ești doar când te simți bătrână!

„A accepta și a fi în pace cu cine ești, este secretul îmbătrânirii cu har.”

Lasă un comentariu