victoriafriedmansky

Cultura este ceea ce ramane în om când el a uitat tot!

PNL-ul de ieri, PNL-ul de azi…

Posted by Victoria Friedmansky pe decembrie 3, 2023

Anii trec și nu se mai întorc.
Sălile erau pline, tinerii nu aveau loc să stea jos și fiecare ajungea înainte de ședință ca să socializeze. Așa erau vremurile la CSL și TNL.

Ședință CSL

De-a lungul anilor, toată familia mea s-a perindat prin PNL, de la mic la mare! Laur, sora mea Daiana, fratele Dan, nepoții, finii Laura, prietenii…le-am pierdut numărul! Toți aveau încredere în MINE! Ei veneau și dacă eu le insuflam speranță și încredere, ei erau alături de PNL.

Fratele meu și sora mea cu Moșu’ Laur

Nu este bine să trăiești din amintiri, dar câteodată este bine să-ți amintești și să muncești ca să fie totul ca înainte.

Membrii aveau principii sănătoase, idealuri și visuri mari… veneau pentru ele, nu pentru funcții! Nu exista lupta din ziua de azi, ne respectam și eram o mare familie!

Eveniment cu copii din centre de plasament

Cred că dacă aș putea sufla cu o magie de Sărbători peste toți, le-aș insufla tuturor sentimentele de atunci! Așa am avea o șansă! Nu ca partid, ci ca oameni care pot face bine! 😉

Ședință TNL

Lasă un comentariu